Офіційний веб-сайт
  Департамент соціального захисту населення
Полтавської обласної державної адміністрації

 

 

 

Звернення громадян

Відділ управління персоналом, роботи зі зверненнями громадян та документування управлінської діяльності: 63-09-30, 63-09-28

         Прийом громадян в Департаменті проводиться за телефоном «гарячої» телефонної лінії                                                                          0 800 500 620

Телефон приймальні : 68-12-32; факс 63-09-31

  • Режим роботи:
    понеділок 8:00 - 17:00
    вівторок
    середа
    четвер
    п'ятниця 8:00 – 15:45
    обідня перерва 12:00 – 12:45
  • Графік роботи постійно діючих прямих телефонних ліній в Департаменті соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на травень 2022 року

    Порядки особистого та виізного прийому громадян директором, першим заступником, заступниками директора Департаменту

    Графік особистого прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України

    Графік прийому громадян у Департаменті соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на 2022 рік

    Телефонний довідник Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, установ та закладів системи соціального захисту населення Полтавської області

    Перелік діючих на території Полтавської області центрів (секторів, служб, відділів, пунктів, відділень) обліку станом

    Електронні звернення