Офіційний веб-сайт
  Департамент соціального захисту населення
Полтавської обласної державної адміністрації

 

 

 

Звернення громадян

Про звернення громадян
  
   Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Ігоря Дорошенка, 47, м. Полтава, 36023 (або подати його особисто до Департаменту соціального захисту населення за цією адресою).
  
   Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.
  
   Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
  

Електронні звернення


Довідкова інформація
  
   Поштова адреса Департаменту соціального захисту населення Полтавської ОВА: вул. Ігоря Дорошенка, 47, м. Полтава, 36023
  
   Адреса електронної пошти Департаменту соціального захисту населення Полтавської ОВА: plsz@adm-pl.gov.ua
  
   Контактні номери телефонів:
   Номер гарячої телефонної лінії: 0 800 500 620
  
   Відділ управління персоналом та документування управлінської діяльності: 0532-63-09-30, 0532-63-09-28
  
   Приймальня: 0532-68-12-32; факс 0532-63-09-31
  
  

  • Режим роботи:
    понеділок 8:00 - 17:00
    вівторок
    середа
    четвер
    п'ятниця 8:00 – 15:45
    обідня перерва 12:00 – 12:45
  • Графік роботи постійно діючих прямих телефонних ліній в Департаменті соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на листопад 2024 року

    Порядки особистого та виізного прийому громадян директором, першим заступником, заступниками директора Департаменту

    Графік особистого прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України

    Графік прийому громадян у Департаменті соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації на 2024 рік

    Телефонний довідник Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, установ та закладів системи соціального захисту населення Полтавської області

    Перелік діючих на території Полтавської області центрів (секторів, служб, відділів, пунктів, відділень) обліку станом